Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Vul op de website het ruil- of retourformulier in en volg de volgende stappen en voorwaarden.

Je kunt een product retourneren als je binnen 14 dagen na aankoop een retour aanmeldt waarbij wij het product binnen 30 dagen na aankoopdatum ontvangen moeten hebben.

Ruilen van een product kan tot 6 maanden na aankoopdatum.

Conditie product

1. Product moet ongedragen zijn (passen mag uiteraard)
2. Het mag niet gewassen zijn! Is dit wel het geval dan kun je je product niet terugsturen! Doe je dit wel dan zijn we genoodzaakt het opnieuw naar jou terug te sturen.
3. Product moet schoon zijn, dus geen haren, vlekken en andere vervuiling. Is dit wel het geval dan zullen we hiervoor € 5 stomerij kosten in rekening brengen.

4. Passen mag uiteraard (inclusief baby). Het daadwerkelijk dragen en daarna terugsturen waarbij het shirt naar transpiratie of parfum ruikt is niet toegestaan. Is dit wel het geval dan zullen we hiervoor € 5 stomerij kosten in rekening brengen.

5. Stuur het product terug in de onbeschadigde originele Womboo verpakking. Ontbreekt de verpakking of is deze beschadigd dan rekenen we hiervoor €0,99.

Verzenden

6. Gebruik bij voorkeur de originele verzenddoos, dat is lekker makkelijk 🙂

7. Je ontvangt een bevestiging in je email, voeg de e-mail toe aan het pakket met daarop alle informatie die we nodig hebben. Heb je geen printer? Dan volstaat een handgeschreven briefje ook.

Ontbreekt deze informatie  dan kunnen wij het pakket helaas niet in behandeling nemen.

Let op! Het kan voorkomen dat de email in spam/ongewenst terecht komt.

8. Stuur het (brievenbus)-pakket gefrankeerd (niet onder rembours) naar het onderstaande retouradres.

Womboo

Bovenas 52

2751 HG Moerkapelle

9. Kosten voor het terugzenden zijn voor de klant. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzending naar Womboo.

*Bewaar daarom de track en trace code als bewijs